Reînnoirea „suflării de viață” pierdută de Adam

După ce Domnul nostru Iisus Hristos îşi încheie opera Sa de mân­tuire, înviind din morţi,parinte_copil suflă peste Apostoli, reînnoind suflarea de viaţă, de care se bucura Adam, şi le dăruiește din nou acelaşi har pe care-1 pierduse el. Le şi spuse: „Vă este de folos ca să Mă duc Eu. Căci dacă nu Mă voi duce, Mângâietorul nu va veni la voi, iar dacă Mă voi duce, îl voi trimite la voi”.

Dacă n-am păcătui, am rămâne mereu slujitori ai lui Dumnezeu, sfinţi şi nepătaţi, străini de orice necurăţie, atât trupească cât şi sufletească. Din nefericire, înaintând în vârstă, noi nu creştem cu înţelepciunea şi cu harul cum făcea Domnul nostru Iisus Hristos (Luca 2, 52), ba dimpotrivă, ne ticălo­şim tot mai mult şi devenim, lipsiţi de Duhul Sfânt, mari păcătoşi.

 

Acest articol a fost publicat în Scopul vieții creștine și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

