Minuni mici, minuni mari…minuni! (mărturia Elenei)

Sora Elena, una dintre cititoarele acestui site și cu evlavie către Sfântul Serafim desf_serafim_sarov Sarov, ne-a împărtășit, în puține cuvinte, modul în care a simțit și simte prezența și ajutorul Sfântului în viața sa. Să ne fie spre întărire duhovnicească! 

Acest sfânt al zilelor noastre (eu îl simt în preajmă ori de câte ori mă gândesc la el) m-a bucurat de mai multe ori cu ajutorul și i-am simțit prezența, așa că mi-am zis ….de ce sa nu vă împărtășesc și vouă una din experiențele mele în legătură cu acest sfânt, care are parcă un nume predestinat .

Nu mai știu exact în ce context am auzit prima dată de el, dar parcă vorbeam de cineva care nu-mi era necunoscut. Mai târziu am găsit cartea cu viața lui care m-a impresionat foarte mult (am trăit momente care nu se pot descrie în cuvinte, pe parcursul lecturării ei), apoi am început să-i mai citesc acatistul…destul de rar, dar mă bucuram enorm când reușeam, de parcă-l auzeam pe Sfântul, spunându-mi: ,,Bucuria mea, cât te-am așteptat”; după  am recomandat cartea si unor cunoștințe…ce mai, lucruri mărunte, dar făcute cu dragoste și cu bucurie atunci când reușeam.

Și, să vedeți minune:

După nu știu cât timp (calendaristic), Sfântul mi-a dat un semn că știe de dragostea mea către dânsul. La sfârșitul unui an (mai precis cu 4 ani în urmă) îmi spune o vecină ca la o mănăstire este venit un călugăr care a anunțat în Biserică, după slujbă, că pe 2 ianuarie va sluji , iar pe cei ce vor binevoi să vină la rugăciune , acesta își ia angajamentul că-i va pomeni toată viața lui. Crezând, de fapt, că-i vorba de alt preot-monah care ne-a fost duhovnic și mie, și soțului meu câțiva ani , iar din anumite motive a plecat în Franța , ne-am grăbit și noi a ajunge la slujbă ca să-l întâlnim pe acesta, de care ne era tare dor, dar nici măcar nu bănuiam că, de fapt, în ziua de 2 ianuarie se sărbătorește ziua Sfântului Serafim de Sarov.

Ajungând la mănăstire, am auzit că se cânta acatistul Sfântului , iar din altar ne-a întâmpinat un călugăr firav, tânăr și zâmbitor, care ne-a impresionat cu totul, dar mai ales prin cuvântul de final. Mai târziu am aflat că îl chema Serafim. Am înțeles atunci că Sfântul ne-a trimis să-l cunoaștem, să ne mângâie sufletul, să ne bucuram ca de un trimis de-al lui.

De atunci suntem foarte apropiați, datorita rugăciunilor lui și ale altor părinți (dar la îndemnul primordial al părintelui), iar Dumnezeu ne-a binecuvântat cu un copil atunci când ne așteptam cel mai puțin.

Sper ca am fost destul de convingătoare în cele relatate (nu sunt o buna povestitoare), dar, fie ele mici sau mari, minunile Sfântului sunt prezente permanent, doar ne trebuie deschiși ochii sufletului …și este de ajuns.

Pentru rugăciunile Sfântului Serafim de Sarov, Doamne Iisuse Hristoase miluiește-ne pe noi. Amin!

ok

Acest articol a fost publicat în Minuni contemporane și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Minuni mici, minuni mari…minuni! (mărturia Elenei)

  1. Crina spune:

    Multumim pentru marturie!Si eu l-am simtit de multe ori si in multe feluri pe Sfant in viata mea, dar nu am indraznit sa povestesc…Acum trecem printr-un moment dificil in viata noastra si il simt pe Sfanf alaturi de noi si parca ne asigura de ajutorul lui!

    • Admin spune:

      Dacă vreți să împărtășiți cu noi minunile pe care Sfântul Serafim le-a făcut cu dvs., ne-am bucura!🙂
      Fie ca Sfântul să vă ajute să depășiți aceste momente cu bine!

      • Mihaela Frincu spune:

        In urma cu un an am avut necaz mare cu baiatul ,am plins si m-am rugat cu tot sufletul si in 3 saptamani s-a rezolvat cu totul .Am citit acatistul sf Serafim de Sarov si cu siguranta a mijlocit inaintea Sfintei Treimi! Rugati-va cu toata inima Dumnezeu face minuni mari prin sfintii Sai!

  2. Pingback: Minuni mici, minuni mari…minuni! (mărturia Elenei) | MAICA DOMNULUI

  3. iosif balazs spune:

    si eu vreau , doresc din toata inima ca sfintul serafim sa fie alaturi demine si familia mea.

  4. popescu spune:

    imi place deosebit de mult

  5. liliana spune:

    Si eu l-am descoperit ‘intamplator pe SF SERAFIM DE SAROV,de care stiam cate ceva,intr-o zi de fix 2 ian ,de ziua LUI in Biserica SF NECTARIE din IASI.Multumesc,nu cum ar trebui,celor doi SF PARINTI ca i-am gasit!Sa stiti ca sunt de mare folos noua oamenilor de rand daca ne rugam lor si nu numai lor.

Lasă un răspuns

